GALERIA DE FOTOS

dijous, 15 de desembre del 2011

CONCURS RECEPTES NARANJAS COSTA

L'altre dia, llegint una newsletter a la que estic subscrita del blog Gastronomia y Cia, vaig veure que convocaven un  concurs de receptes en què l'ingredient principal havia de ser la taronja o la mandarina.

Com a valenciana he de dir que podría menjar taronjes i mandarines durant tot l'any, és la meua fruita preferida. Així que com tenia una recepta a la recàmera que volia presentar-vos per aquest Nadal, ja que és refrescant i molt adient per l'època en la que estem, vaig decidir presentar-me.

Avui han publicat el guanyador d'aquesta edició, la tercera, i quan he anat a veure-ho, m'he donat una alegria molt gran. He estat jo!! Si ho voleu veure, seguiu aquest link

Per cert, aquí al blog la trobareu en català i amb el pas a pas:

TARONJA I MANDARINA EN TRES TEXTURES AMB CREMA DE IOGURT




3 comentaris :

El blog de Melerin ha dit...

Ole ole ole!!! Enhorabuena Marta! Gran receta, solo falta catarla... ejem ejem... ;)

Saludos y a disfrutarlo.

Marina ha dit...

Oh! Enhorabona!! No m'estranya que en siguis la guanyadora. Té una pinta fabulosa! Felicitats!


Petonets!

Marta Cuinadiari ha dit...

Moltes gràcies!! aviam si us animeu a provar-lo aquestes festes!
Marta