GALERIA DE FOTOS

dijous, 15 de desembre de 2011

CONCURS RECEPTES NARANJAS COSTA

L'altre dia, llegint una newsletter a la que estic subscrita del blog Gastronomia y Cia, vaig veure que convocaven un  concurs de receptes en què l'ingredient principal havia de ser la taronja o la mandarina.

Com a valenciana he de dir que podría menjar taronjes i mandarines durant tot l'any, és la meua fruita preferida. Així que com tenia una recepta a la recàmera que volia presentar-vos per aquest Nadal, ja que és refrescant i molt adient per l'època en la que estem, vaig decidir presentar-me.

Avui han publicat el guanyador d'aquesta edició, la tercera, i quan he anat a veure-ho, m'he donat una alegria molt gran. He estat jo!! Si ho voleu veure, seguiu aquest link

Per cert, aquí al blog la trobareu en català i amb el pas a pas:

TARONJA I MANDARINA EN TRES TEXTURES AMB CREMA DE IOGURT




3 comentaris :

  1. Ole ole ole!!! Enhorabuena Marta! Gran receta, solo falta catarla... ejem ejem... ;)

    Saludos y a disfrutarlo.

    ResponElimina
  2. Oh! Enhorabona!! No m'estranya que en siguis la guanyadora. Té una pinta fabulosa! Felicitats!


    Petonets!

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies!! aviam si us animeu a provar-lo aquestes festes!
    Marta

    ResponElimina

(Si no tens perfil de Google comenta com a Nom/url i no posis res al camp de url. Els comentaris anònims són considerats spam. Si us plau, no deixes el comentari sense signar, ja que no et puc posar una cara, et posaré un nom :-). )