GALERIA DE FOTOS

dimecres, 20 de juliol del 2022

CROQUETES DE CULLERA I GALETTE DE CROQUETA

Quan s'acosten les vacances sempre em dona per fer inventari de tot el que tinc al congelador per anar buidant-lo. En aquesta ocasió vaig trobar massa de croqueta i com no tenia temps ni m'apetia embrutar la cuina, vaig decidir fer aquesta recepta, una variant de les croquetes de cullera que ja us vam ensenyar a l’Instagram fa un temps.


Reconec que fer croquetes no m'agrada gens, és pesat, i acabes embrutant un munt la cuina. Aquesta recepta però, és fàcil, ràpida, és més sana (una mica?) i sobretot neta... vaja, que no serà la darrera vegada que la fem.

Hui l’he fet una mica diferent, he cobert el fons d'una cassola amb tortillas mexicanas d’un paquet que tenia obert, li he ficat per damunt la massa de croqueta, he plegat les vores de las tortillas que sobresortien com si fora una “galette” i ho he gratinat amb parmesà, una mica de barreja de 4 formatges ratllats i panko. 15 minuts a foc fort i tens un sopar que acompanyat d'una amanida és ben complet!



Us he de confessar que a casa agrada molt tant amb base com sense, però no em compren la idea de substituir la tradicional #croqueta per aquesta. Tot i això, és de segur l'alternativa quan a la cuinera no té temps 😉.

Ingredients:

  • Massa de croqueta del farcit*
  • Si li fiques base necessitaràs, 4-5 tortillas mexicanes
  • Per a gratinar: ou batut (opcional), formatge variat i panko

Estris: Cassola de forn

*Nota : No pose quantitats perquè es tracta de una recepta d’aprofitament. Si fas el farcit expressament, pots utilitzar la recepta d’aquí que no és tan consistent com la massa de les croquetes.

Aqui us deixe el pas a pas de les dues maneres:

Amb base: 




i sense: 


Bon profit!

T’ha agradat la recepta? Tens dubtes o suggeriments? Si la fas, comparteix la teua experiència amb nosaltres.

Assabenta’t de les actualitzacions de Cuinadiari, subscrivint-te a la nostra newsletter o segueix-nos a InstagramFacebookPinterest o Twitter.

Moltes gràcies per seguir-nos!!

Marta