GALERIA DE FOTOS

dimecres, 3 d’octubre del 2012

LIEBSTER AWARD

Aquesta setmana m’he sorprés en rebre el LIEBSTER AWARD 4 vegades en només 3 dies. Realment no estic gaire posada amb això dels premis que es donen d’uns blocs als altres ja que malauradament el poc temps que tinc per dedicar-li al bloc, l’utilitze per a redactar i preparar les entrades. Per tant, tot i que no sóc gaire (inter)activa a la xarxa, m’alegra que algú em tinga en compte :–)!!

Aquest guardó és una manera de donar a conèixer blocs amb menys de 100 seguidors. A mi me l’han atorgat els Blocs de la Carmeta Rusquilleta, Dolç i Salat, Els fogons de l’avia NuriViaje al Centro de la Cocina.

Bàsicament es tracta de que els blocs elegits trien 11 blocs, i aquestos triaran 11 més. Alhora, per què us coneguen millor, heu de dir 11 coses sobre vosaltres i respondre 11 preguntes. Això del número 11 no sé si té una explicació, bé, a mi em recorda una mica als jocs en cadena que fèiem al cole…

 

liebster

 

Les regles del premi són:

A) Explicar 11 coses sobre tu.

B) Respondre les 11 preguntes sobre tu.

C) Triar 11 blocs i i proposar-los 11 preguntes

D) Seguir a la persona que t'ha nominat.

E) Visitar tres dels blogs que també han estat nominats juntament amb tu.

 

COMENCE…

A) Explicar 11 coses sobre tu:

  1. Edat: entre 35 i 40.
  2. Valenciana de naixement i Catalana d’adopció.
  3. Sóc llicenciada en filologia anglesa i vaig ser profe durant uns anys (de vegades ho notareu perquè m’enrotlle bastant). Ho vaig deixar per venir-me a viure a Barcelona i ara treballe en una multinacional fent una feina que també m’agrada.
  4. No em dedique a res relacionat amb la gastronomia. És un hobby.
  5. Tinc dues filles, una del 2006 i l’altra del 2008 (per tant ara, de 6 i 4 anys). Les dues també estan enganxades a la cuina. M’ajuden bastant (encara que de vegades aquesta ajuda  es torna en contra teu), munten ja els seus propis plats, els hi fan fotos i segurament quan sàpiguen llegir i escriure, faran el seu propi bloc, em treuran els pocs seguidors que tinc i algú els donarà també el Liebster Award.
  6. Pense que quan es tenen fills s’ha de fer alguna activitat que ens agrade i ens motive. Abans feia guitarra però suposava massa temps tant a dins com fora de casa. He acabat per tant fent un bloc de cuina a casa perquè cuinar, cuinem cada dia…
  7. Acostume a buscar el cantó positiu de les coses. Sóc pràctica i m’agrada anar al gra.
  8. Defuigisc prou d’allò que acostuma a agradar a tothom i vaig bastant a la meua.
  9. Gaudisc tant del mar com de la muntanya, dels dinars amb els amics, m’agrada la tranquil·litat però no la soledat, els llibres de cuina i amb tot això ja m’he passat de les 11 coses.

B) Les 11 preguntes: 

  • Com et definiries? Reservada i independent.
  • Quin és el teu plat preferit? Qualsevol plat d’arròs sense esclatar.
  • Prefereixes cuinar o que et cuinin? Les dues coses. Disfrute molt cuinant però m’agrada aprendre dels altres i que em sorprenguen.
  • Quines són les teves postres preferides? No sóc gaire “dolça” i m’agrada acabar els àpats amb una fruita.
  • Si t'haguessis de quedar amb un ingredient, quin seria? El pa.
  • Quin és el millor viatge que has fet? Guatemala
  • Quin és el millor restaurant en el que has menjat? M’agraden molts, l’últim on hem dinat i que ens agrada molt: L’Aiguamolls a l’Empordà.
  • T'agrada més la carn o el peix? Depén del moment.
  • Quin és el teu formatge preferit? Els manxecs.
  • Xocolata negra o amb llet? Xocolata negra, sens dubte.
  • Quin és el pitjor plat que has provat mai? No puc amb els puddings de peix.

C) El blocs que jo trie

  1. http://wool-handmade.blogspot.com.es
  2. http://desastrecuina.blogspot.com.es/

i les 11 preguntes que faig, encara que hi ha un parell de blocs que no són de cuina, són les mateixes que jo he respost.

Nota als “guardonats”: això és una cadena de premis, la intenció és donar a conéixer el teu bloc però de cap de les maneres vull que això et prenga massa temps. Si no va amb tu tot això, simplement passa i no et sentis obligat. (No vaig a posar tot allò que s’acostuma a trobar als mails que ens fan reenviar de la mala sort … :-)). Tot al contrari!! Espere que us vaja a tots molt bé!

Ens veiem per la xarxa!

Marta

4 comentaris :

gingebre ha dit...

Ei! moltes gràcieees!!! això sí que no m'ho esperava. Coneixia el guardó però no pensava rebre'l ha estat una bona sorpresa!
Posaré el logo orgullosa al nostre blog i faré el pertinent triant altres blogs.
Per cert, em quedo mirant un poc més el blog que està molt xulo i agafo idees!
Molts petons!

Unknown ha dit...

Enhorabona pel premi i pel blog!!!! ha valgut la pena donar-t'el!!!

Petons i fins aviat

Lourdes

Cocina de emergencia ha dit...

Quina sorpresa!! La veritat és que m'ha fet molta il•lusió. Ha estat la primera vegada que rebo un premi (a part d’algun bastonet ‘per gats’, meh meh meh!!).

La veritat, moltes gracies!! I ja començo a donar-li voltes a veure a qui passo el testimoni :)

Petons agraïts!!

esborrar ha dit...

Moltíssimes gràcies pel premi, em fa molta il·lusió! Ara toca pensar a qui l'envio...
Per cert, t'he dit que m'agrada molt el teu bloc? ;)
Petonets!
Marta